|
Mert néhány éve még kikapcsolt bennünket, ha bementünk egy nagy bevásárlóközpontba, nézelődtünk órákon át, vadásztuk, hogy megtaláljuk, ami igazán csak ránk várt… Ez egy igazi egész napos barátnős program volt. Azután ahogy az életünk egyre inkább felgyorsult, néhányan munka és gyerek mellett folyton időhiánnyal küszködve, egyre kényelmesebb lett az online térben való vásárlás. Eleinte kevesebb bizalommal fogadtuk az online térben való vásárlást, tartottunk a kártyás fizetéstől az ismeretlen terepen, majd megtanultuk és megszerettük. Okostelefonjaink megannyi applikációval segítik az online vásárlást, így sokkal könnyebben, gyorsabban, két állomás között böngészhetünk, kereshetünk és pakolhatjuk meg a kosarunkat. Egy gombnyomással fizetünk és már a miénk is a kiszemelt darab. A kényelmi szempontot tovább növeli, hogy a legtöbb megvásárolt terméket házhoz is szállítják, nem kell már cipelni a rengeteg szatyrot. Sok webáruház van már jelen, a kiszállításra nem is kell sokat várni, pár napon belül a kezünkben tarthatjuk a megvásárolt terméket. A rugalmasságot és még jobb árat kínálva megjelentek a csomagautomaták, ami árban kedvezőbb, és akkor vesszük fel a csomagot, amikor nekünk jó. Nem kell otthon várni a futárt, illetve a mai helyzetben biztosíték lehet arra is, hogy nem érintkezünk senkivel, ha nem szeretnénk. A biztonságos fizetési formák, rugalmas szállítási opciók egyre inkább megszerettetik velünk az online shoppingot. Egy éve, a pandémia megjelenése óta még inkább átváltoztak vásárlási szokásaink. Inkább körültekintően megvesszük otthonunkban, a munkahelyünkön azt, amire szükségünk van, elkerülve ezzel a bevásárlóközpontokat, sorbanállást és a tömeget.
|